zaterdag 14 oktober 2017

Nog 131 dagen !

Het is alweer een poosje geleden, dat jullie van me hebben gehoord, of beter gezegd gelezen. Ik had wel blogs geschreven, maar heb deze verwijderd. Waarom (?), zal je denken. Dat zal ik zeker gaan toelichten, maar op een later tijdstip. Om precies te zijn zal ik dit onthullen over 131 dagen, op de kop af. Deze onthulling zal vele tongen gaan losmaken, en dan zullen jullie begrijpen, waarom ik er niet eerder over kon spreken of een toelichting kon geven. Het zal een totaal ander daglicht werpen op de dingen die zijn gebeurd. Daarbij kunnen namen sneuvelen, van mensen waarvan je het niet had verwacht. Het is en blijft allemaal geheimtaal, dus het blijft nog even raden waar dit allemaal over gaat, maar wat zal ik opgelucht zijn, als ik eindelijk alles kan vertellen! De manier waarop zal inslaan als een bom ! De fles champagne staat al klaar! Daarmee gaan we definitief, een inktzwarte periode afsluiten.


Het handwerken, haken en/of breien, geeft mij de nodige afleiding, en kan ik de dingen voor even vergeten. Dan denk ik aan niets meer, voor mij is het een soort therapie geworden, om mijn gedachten een ander plekje te geven. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren ?

Ondertussen heb ik wel aardig wat projecten liggen, zoals wij handwerksters of creatievelingen dat noemen. Ik ben nu begonnen aan de eerste deken, voor over de eetkamerstoel(en). En lekker warm, de koude dagen komen eraan.

Ik heb geen patroon, ik combineer steken die ik leuk vind met elkaar. Ik snuffel vaak op pinterest of kijk op youtube. Helaas heb ik gemerkt dat sommige tutorials gewoon niet kloppen en je ook niet uitkomt met bepaalde steken. Gelukkig kwam ik er wel tijd achter, want het zijn best lange toeren, zo'n deken.

Hoe vinden jullie hem worden, ik ben wel tevreden met het resultaat tot nu toe. Nog een heleboel steken te gaan!


Ik beloof beterschap, en zal zeker snel weer een volgend blog schrijven.

Geen opmerkingen: