zondag 15 februari 2015

Work in Progress Southbay Poncho !!!

Laat ik, om te beginnen, zeggen, dat ik nog nooit eerder met een patroon heb gewerkt, dat eigenlijk ook niet leuk vindt, omdat ik het liefste vanuit mijn fantasie iets laat ontstaan. Maar ik kon het liefste mens van Nederland, niet weigeren, om mij onder te dompelen in de wereld van de Southbay Poncho. Mijn ervaring met patronen lezen is dus nihil, maar na wat studeren, dacht ik het ei van Columbus te hebben ontdekt. Met veel enthousiasme, de door mij met zorg uitgezochte breiwol klaargelegd, en huppekee, aan de slag. Dit heb ik sneller geschreven, want het viel het toch nog even vies tegen...

Ik heb het tot vier maal aan toe, uit moeten halen, of ik kwam niet goed uit, of ik had een steek vergeten. Patronen zijn "zo niet mijn ding". Gelukkig is het toch goed gekomen, de aanhouder wint, zeggen ze dan.

Ik heb al een proefje laten zien, aan de toekomstige eigenaresse van de poncho, en ik kreeg de indruk dat zij het mooi vond. Als het eindresultaat er is, zal ik een nieuw bericht maken.



Vraagje, wat zijn jullie aan het maken ? Schroom niet om een foto te posten of in mijn groep!

Geen opmerkingen: