woensdag 25 februari 2015

Wilde Plannen voor een Summer Ibiza Shawl

Wilde Plannen voor een Summer Ibiza Shawl 

Helemaal tof, ik kwam deze omslagdoek in, mijn nogal uitgebreide media bibliotheek tegen! Deze omslagdoek gaat zeker op mijn wensenlijstje om te maken. Ik vind hem prachtig. 

Dit patroon stond in het beroemde magazine Duplet. Wat is Duplet? Dat is een tijdschrift met freeform modellen en patronen, die allemaal met hand zijn uitgeschreven, en zelf zijn ontworpen. En dat zijn allemaal de meeste mooie dingen! Ik wist niet wat ik zag, toen ik het voor het eerst onder ogen kreeg. Iets van "hoge school"haken en handwerken. 

Ik ga op mijn Pinterest account en Google + community nog meer mooie patronen en foto's plaatsen. Mits je dit leuk vindt, kan je jezelf altijd aanmelden. 

Of dit blog natuurlijk volgen via Google plus

Super mooie Hippie Ibiza Gehaakte Omslagdoek
Hippie Ibiza Omslagdoek
Prachtig Vestje! 




Ik heb hier ook een patroon van, dit ga ik vanavond nog even plaatsen. Laat me weten of hier interesse voor is....

Ik zal ook nog mooie freeform patronen gaan verzamelen, persoonlijk heeft dat mijn grote interesse. 


Happy Crafting! 




Geen opmerkingen: