donderdag 22 januari 2015

HOT Fenna breiwol NIEUWS !!!

 wolletjes paradijs

Geweldig Nieuws Over de Fenna Breiwol !!!

Een "scoop"voor jullie, de befaamde breiwol Fenna komt weer terug!

Ik word helemaal blij van dit nieuws, jullie ook ? Ik zie heel veel berichten langskomen, met als hoofdonderwerp deze prachtige breiwol. Maar wat is het "geheim"van dit garen ? Het mooie kleurverloop, de kwaliteit van de wol zelf ? Ik heb met moeite ooit eens een bol kunnen bemachtigen, en deze staat nu, eenzaam en alleen, te pronken, bovenaan deze blog. 

Het is eigenlijk best een gemene streek van de winkelketen, die deze breiwol verkoopt, eerst brei-en haak vrouwen lekker maken, en dan het niet meer uitleveren, en zodoende een levendige handel veroorzaken op de bekende handelsplaatsen, en dan nog eens voor prijzen, die ver boven de winkelwaarde uitstijgen. Ik krijg het idee, kopen deze mensen het per doos in ? Of hoe doen ze dat, via familie (medewerkers) of zoiets. 

Wat is jullie idee daarover, en hoe denk je een aantal bollen van dit mooie garen te bemachtigen ? 

In een slaapzak voor de deur gaan liggen is geen optie, vooral niet eind februari, mits gehuld in een warm skipak en dito snowboots (ik voorzie nog wel een beetje winter, heb ik in mijn glazen bol gezien) Ik word bijna wanhopig van al deze vragen, want ik MOET en ZAL ook iets maken van deze breiwol, grrr....Haha, nee hoor, zo erg is het nog niet met me, maar ik kan me wel de frustratie voorstellen van de dames (of heren) die graag iets willen kopen van dit mooie wolletje. 

Er zijn zelfs groep voor in het leven geroepen op Facebook, en ik zie bijna dagelijks "gevraagd"voorbij komen...Het is echt wel een hype, dus kom maar op met die vrachten Fenna, maar wel even achter in de rij aansluiten. 

Een reactie is leuk! 




Geen opmerkingen: